Сабақтың тақырыбы: Шарттарды программалау («Футболшы» ойыны) Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары



бет1/3
Дата19.01.2023
өлшемі57.5 Kb.
#417074
түріСабақ
  1   2   3
Байланысты:
9 сынып инф 32
КТП естествознание 6 кл

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні

Бекталиева Г.

Күні




Сынып 9

Қатысушылар саны




Қатыспағандар саны




Сабақтың тақырыбы:

Шарттарды программалау («Футболшы» ойыны)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары



9.3.3.9 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу
9.3.3.10 ойынның нәтижелерін есептеу алгоритмін іске асыру

Сабақтың мақсаты:

Ойын кейіпкерлерін анықтау.
Ойын кейіпкерлерінің қозғалысын программалау.
Ойын программасына талдау жасап, тұжырымдау

Құндылықтарға баулу






Сабақтың барысы:



Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3. Спрайттарды пернетақтамен қозғалту мен басқаруды үйрену

1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.





Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Көлікті солға, оңға, алға және артқа жылжыту үшін бізге Сar класына әдістерді қосу керек. Содан кейін пернелерді басу оқиғасына жауап қату үшін программаның негізгі цикліне event handlers-ті қосамыз. Ойыншы пернетақтада көрсеткіш пернелерін пайдаланған кезде, біз көлікті экранда жылжыту үшін өзіміздің әдістерді шақыратын боламыз.

MoveRight () әдісі оңға жылжуға жауап береді және екі аргумент қабылдайды. Біріншісі белгісіз және self деп аталады. Бұл ағымдағы нысанға жатады. Екіншісі pixels деп аталады және көлікті жылжыту үшін пайдаланатын пиксельдер санына қатысты. Нысанның ағымдағы x координатасына пиксельдерді қосу:


def moveRight(self, pixels):

self.rect.x += pixels


Сол принцип бойынша moveLeft () әдісін қосамыз:
def moveRight(self, pixels):

self.rect.x -= pixels


Басты циклді жаңартамыз:
while check:

for event in pygame.event.get():


if event.type == pygame.QUIT:

check = False


elif event.type == pygame.KEYDOWN:

if event.key == pygame.K_x:

check = False


keys = pygame.key.get_pressed()

if keys[pygame.K_LEFT]:


playerCar.moveLeft(5)


if keys[pygame.K_RIGHT]:


playerCar.moveRight(5)


Перне ОҢҒА және СОЛҒА қарай басылғанда, мәшине 5 пиксельге x осі бойымен жылжиды.


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3




©melimde.com 2023
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет
Сабақтың тақырыбы
бойынша жиынтық
жиынтық бағалау
Сабақ тақырыбы
Сабақтың мақсаты
бағдарламасына сәйкес
ғылым министрлігі
тоқсан бойынша
Реферат тақырыбы
бағалауға арналған
сәйкес оқыту
Сабақ жоспары
оқыту мақсаттары
жиынтық бағалауға
арналған тапсырмалар
білім беретін
бағалау тапсырмалары
Қазақстан республикасы
Қазақстан тарихы
жиынтық бағалаудың
мерзімді жоспар
тоқсанға арналған
республикасы білім
Жалпы ережелер
бекіту туралы
нтізбелік тақырыптық
арналған жиынтық
жалпы білім
болып табылады
Қазақстан республикасының
Зертханалық жұмыс
арналған әдістемелік
рсетілетін қызмет
оқыту әдістемесі
Мектепке дейінгі
Қазақ әдебиеті
бағалаудың тапсырмалары
Инклюзивті білім
Қысқа мерзімді
білім берудің
пәнінен тоқсанға
тақырыптық жоспар
қызмет стандарты
туралы жалпы
атындағы жалпы
пайда болуы
әдістемелік ұсыныстар
Жұмыс бағдарламасы
қарым қатынас
емтихан сұрақтары
пәнінен тоқсан