Сабақта қолданылатын көрнеккіліктер Оқушы білімін есепке алу Үй тапсырмасы. Қайталау 1 2



Дата29.03.2021
өлшемі119 Kb.
#48808
түріСабақ
Байланысты:
10 клас план


жаратылыстану-математикалық бағыттағы 10 сыныпта информатиканы оқытудың күнтізбелік тақырыптық жоспары.




Оқу пәнінің 10-сыныптағы базалық білім мазмұны

Cағат саны

Мерзімі

Оқушылар нені меңгеруі , нені білуі тиіс

Сабақта қолданылатын көрнеккіліктер

Оқушы білімін есепке алу

Үй тапсырмасы. Қайталау

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Кіріспе .техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру

1




Қауіпсіздік ережелері

Плакаттар

Сұрақ-жауап

Ереже жаттау

Ақпарат және ақпараттық үдерістер 2

2

Әлемнің ақпараттық бейнесі

1




Ақапарат туралы түсініктерін қалыптастыру

Таратпа материалдар

Сұрақ-жауап

Түсініп оқу

3

Ақпараттық жүйелер және ресурстар, білім беру ақпараттық ресурстары.

1




ақпараттық жүйелер және ресурстар ұғымын

Топтық жұмыстар

Түсініп оқу

Компьютер ақпаратты өңдеу құралы 2

4

Программалаудың даму тарихы, программалаудың парадигмасы;

1




программалау тілінің тарихын; жоғарғы деңгейдегі программалау тілдері орталар түсінігін;

Интерактивті тақта

Реферат жазу

Түсініп оқу

5

Құрылымдық, модульдық, объектілі-бағдарлы және визуалды программалау.

1




құрылымдық, модульдық, объектілі-бағдарлы программалау ұғымдарын;

Таратпа материалдар

Өткен материалдар бойынша тест жүргізу

Түсініп оқу

Алгоритмдеу және программалау 17

6

Визуалды программалаудың технологиясы;

1




объектілі-бағдарлы ортасында құрылған файлдар міндеті мен типтерін;

Таратпа матераиладр

Сұрақ-жауап

Түсініп оқу

7

Қосымшаларды құрастырудың кіріктірілген ортасы терезесі

1




бірнеше пішіннен, мәзірден, құрал-саймандардан тұратын аяқталған қосымшаны қалыптастыруды;

Дидактикалық материалдар

Сұрақ-жауап

Түсініп оқу

8

Пішіндер және басқару объектілері

1




кішігірім топтар мен бірлестіктерде жұмыс істеуді;

Таратпа материалдар

Жеке жұмыс

Түсініп оқу, ережелер жаттау

9

VISUAL BASIC-те бағдарламалаудың негіздері процедуралар және функциялар

1




программалау жүйелерінің ерекшеліктерін; типтерді түрлендіру функцияларын;

тышқан және пернетақта оқиғасын; тышқан және пернетақта оқиғасын; сұхбатпен, мәзірмен, таймермен жұмыс істеу әдістерін;



Интерактивті тақта

Сұрақ-жауап

Программа құру

10

Оқиға, объект, қасиеті мен әдістері

1




Дидактикалық материалдар

Жеке жұмыс

Түсініп оқу

11

Жобаның интерфейсін құру; қадамдап бөлу;

1




«жоба тақырыбы», «жоба идеясы», «гипотеза», «проблемалық сұрақ», «жоба міндеттері» ұғымдарының мәнін; жобаны бағалау және процедураны қорғау. жобаны бағалау және процедураны қорғау.

Дидактикалық материалдар

Топтық жұмыстар

Тақырыпты оқу

12

Басқару элементтері ListBox

1




Басқару элементтерін; басқару элементтерінің атқаратын қызметтерін, міндеттерін, практикалық жұмыстар арқылы білімін көрсету

Таратпа материалдар

Топтық жұмыстар

Түсініп оқу

13

Басқару элементтері TextBox eнгізу өрісі

1




Суреттер

Сұрақ-жауап

Түсініп оқу

14

Басқару элементтері ComboBox Аралас өріс

1




Дидактикалық материалдар

Сұрақ-жауап

Түсініп оқу

15

Басқару элементтері Image (Сурет)

1




Дидактикалық материалдар

Топтық жұмыстар

Түсініп оқу

16

Практикалық жұмыс

1




Компьютер

Жеке жұмыс

Қайталау

17

Графикалық әдістер мен процедуралар;

1




графикалық бейнені құруға арналған әдістерді қолдануды;

Дидактикалық материалдар

Программалар құру

Программа құру

18

Практикалық жұмыс

1




Компьютер

Жеке жұмыс

Қайталау

19

Объектілерді енгізу, анимация, мультимедиа.

1




анимацияланған қойылымдарды құрудың негізгі кезендерін және оларды іс-жүзінде қолдануын;

Дидактикалық материалдар

Топтық жұмыстар

Түсініп оқу

20

Практикалық жұмыс

1




Практикалық жұмыстар орындауды; қорытындылап алғын білімдерін бағалау

Компьютер

Жеке жұмыс

Қайталау

21

Практикалық жұмыс

1




Компьютер

Жеке жұмыс

Қайталау

22

Қортындылау

1




Дидактикалық материалдар

Сұрақ-жауап арқылы білімдерін бағалау

Өткенді қорытындылау

Ақпараттық технологиялар 8

23

3D-модельдеу және анимация виртуалдылық шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі;

1




3D объектілерді құруды;
3D объектілерді құрғанда модификаторларды қолдануды; материалдарды қалыптастыруды және қолдануды;
3D қойылымдарын қалыптастыруды, камералармен және жарықтандырғыштармен жұмыс істеуді;

Дидактикалық материалдар

Топтық жұмыстар

Түсініп оқу

24

3D-кеңістігінің бағдарына кіріспе;орнын ауыстыру және өзгерту;
программа интерфейсі; объектілері;

1




Дидактикалық материалдар

Топтық жұмыстар

Түсініп оқу

25

Сығып шығару, бөлімшелер (subdivide), программада Булева операциялары

1




Ақпаратты сығуды; Булева операциясы туры; модификатор ұғымын

Дидактикалық материалдар

Топтық жұмыстар

Түсініп оқу

26

Модификаторлар, Mirror – айналық бейнелеу

1




Дидактикалық материалдар

Топтық жұмыстар

Түсініп оқу

27

Программада объектілерді тегістеу материалды қосу, материал қасиеті

1




өз ақпараттық кеңістігін тиімді ұйымдастыра алу

Дидактикалық материалдар

Топтық жұмыстар

Түсініп оқу

28

Blender-дегі текстура, Blender-дегі материалдар.

1




Blender-дегі текстураны, Blender-дегі материалдарды.

Дидактикалық материалдар

Топтық жұмыстар

Тақырыпты оқу

29

Практикалық жұмыс

1




Практикалық жұмыстар орындауды;

Компьютер

Жеке жұмыс

Қайталау

30

Практикалық жұмыс

1




Компьютер

Жеке жұмыс

Қайталау

31

Жобалық іс-әрекет.

4




әртүрлі сұрақтарға жауап алу үшін өзінің өздік зерттеу және шығармашылық жұмыстарын жоспарлауды;




Жеке жұмыс

Өткен тақырыптарды қайталау


10-сыныптың соңында оқушылар білуі тиіс:
1) қауіпсіздік техника ережесін; 2) ақпараттық жүйелер және ресурстар ұғымын;
3) программалау тілінің тарихын; 4) жоғарғы деңгейдегі программалау тілдері орталар түсінігін;
5) программалау жүйелерінің ерекшеліктерін; 6) құрылымдық, модульдық, объектілі-бағдарлы программалау ұғымдарын;
7) объектілі-бағдарлы ортасында құрылған файлдар міндеті мен типтерін;
8) Standard құралындағы объектілердің негізгі қасиеттерін; 9) ақпаратты енгізу және шығару объектілерін;
10) типтерді түрлендіру функцияларын; 11) тышқан және пернетақта оқиғасын;
12) сұхбатпен, мәзірмен, таймермен жұмыс істеу әдістерін; 13) оқыту, бақылау және ойын программаларын өндеу қағидаларын;
14) 3D графигін; 15) 3D объектілерімен жұмыс істеу негіздерін;
16) 3D объектілерінің редакциялау техникасын;
17) анимацияланған қойылымдарды құрудың негізгі кезендерін және оларды іс-жүзінде қолдануын;
18) авторлық объектілерді қолдану қағидаларын; 19) оқу жобаларына қойылатын талаптарын;
20) ақпаратты пайдалануда этикалық және құқықтық нормаларын; 21) жобаны бағалау және процедураны қорғау.
21) «жоба тақырыбы», «жоба идеясы», «гипотеза», «проблемалық сұрақ», «жоба міндеттері» ұғымдарының мәнін;

10-сыныптың соңында оқушылардың меңгеруі тиіс:
1) қауіпсіздік техниканы сақтауды; 18) рефлексия жүргізуді, жобаны қорғауды.
2) символдық және сандық деректерді өңдеуді жоғары деңгейлі программалау тілдерінің кез келген ортасында программалауды;
3) жобаны сақтауды, терезе арасында ауысуды; 5) негізгі алгоритмдік құрастырылуды жобада қолдануды;
4) объектілер Инспекторында және программада объектілер қасиеттерін өзгертуді;
6) графикалық бейнені құруға арналған әдістерді қолдануды; 7) әдістер мен оқиғаларды жобаларда қолдануды;
8) бірнеше пішіннен, мәзірден, құрал-саймандардан тұратын аяқталған қосымшаны қалыптастыруды;
9) 3D объектілерді құруды; 10) 3D объектілерді құрғанда модификаторларды қолдануды;
11) материалдарды қалыптастыруды және қолдануды; 13) құрылған құрылымдарды визуалдауды;
12) 3D қойылымдарын қалыптастыруды, камералармен және жарықтандырғыштармен жұмыс істеуді;
14) әртүрлі арнайы әсерлерді визуалдағанда қолдануды;

15) өзекті сұрақты тұжырымдауды, зерттеу тақырыбы бойынша гипотеза ұсынуды;
16) әртүрлі сұрақтарға жауап алу үшін өзінің өздік зерттеу және шығармашылық жұмыстарын жоспарлауды;
17) кішігірім топтар мен бірлестіктерде жұмыс істеуді;


Достарыңызбен бөлісу:




©melimde.com 2023
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет
Сабақтың тақырыбы
бойынша жиынтық
жиынтық бағалау
Сабақ тақырыбы
Сабақтың мақсаты
бағдарламасына сәйкес
тоқсан бойынша
ғылым министрлігі
сәйкес оқыту
бағалауға арналған
Реферат тақырыбы
Сабақ жоспары
оқыту мақсаттары
жиынтық бағалауға
арналған тапсырмалар
білім беретін
бағалау тапсырмалары
Қазақстан республикасы
Қазақстан тарихы
жиынтық бағалаудың
мерзімді жоспар
тоқсанға арналған
республикасы білім
Жалпы ережелер
бекіту туралы
нтізбелік тақырыптық
жалпы білім
арналған жиынтық
болып табылады
Қазақстан республикасының
Зертханалық жұмыс
арналған әдістемелік
Мектепке дейінгі
оқыту әдістемесі
рсетілетін қызмет
Қазақ әдебиеті
Қысқа мерзімді
бағалаудың тапсырмалары
Инклюзивті білім
білім берудің
тақырыптық жоспар
пәнінен тоқсанға
атындағы жалпы
туралы жалпы
қызмет стандарты
пайда болуы
әдістемелік ұсыныстар
Жұмыс бағдарламасы
қарым қатынас
коммуналдық мемлекеттік
емтихан сұрақтары