Сабақ жоспарының конспектісі Курс: ІV топ: сс-г-16

Loading...


бет1/4
Дата15.09.2020
өлшемі332.5 Kb.
түріСабақ
  1   2   3   4
бЕКІТЕМІН:

_________

(ҚОЛЫ)
Сабақ жоспарының конспектісі

Курс:

ІV

Топ:

СС-Г-16

Сабақ нөмірі:

6

Пән атауы:

Сурет негіздері

Оқытушы аты-жөні:

Д.Джусупбаев

Мамандығы/

Біліктілігі:

0106000 – «Бейнелеу өнері және сызу»

0106013 – «Бейнелеу өнері және сызу пәнінің негізгі орта білім беру мұғалімі»



Уақыты:

07.04.2020

Өткізілетін орны:

№224 «Сурет және кескіндеме» шеберханасы

Сабақтың тақырыбы:

Адам денесінің пропорциялық шешімін табу жолдары және қағазға дұрыс орналастыру.

Сабақ мақсаты:

  • Білімділік:

Оқушыларға шағын ракуста киімге тән бүктемелерді көрсету дағдылары жайлы толық мағлұмат беру, әдіс-тәсілдерін меңгеру;

  • Тәрбиелік:

Адам тұлғасын бейнелеуде әсемділікке, адамның сыртқы табиғи сымбатына көңіл аудару, сурет салу барысында эстетикалық тәрбиеге баулу.

  • Дамытушылық:

Оқушыларға анатомиялық ерекшеліктер. Киім қатпарларын анықтау дағдыларын қалыптастыру. Құрал-жабдықтармен дұрыс жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.

Сабақ түрі:

Лабораториялық сабақ

Сабақ типі:

Аралас сабақ

Оқыту әдістері, тәсілдері, оқыту технологиялары:

Репродуктивті, ДОТ, КОТ элементтері

Қолданылатын дидактикалық материалдар, техникалық құралдар:

  • ОӘК

  • Электронды оқулық

  • Пән бойынша оқулықтар

  • Флипчарттар

  • Слайдтар

  • Интерактивті тақта

Қолданылатын негізгі әдебиеттер
Сурет Б.Уәлиев, Қ.Иманбекова

Беда Г.В. Основы изобразительной грамоты. Рисунок.

Изд. Академии художеств СССР, 19610


Қосымша әдебиеттер:
1.Хосе Н.Паррамон

«Как писать натюрморт»

2.Яблонский В.А. Преподавание предметов рисунок и основы композиции


Сабақ барысы

Уақыты

Сабақ барысындағы оқытушы іс-әркеті

Сабақ барысындағы студенттің іс-әрекеті

Қажетті оқу-ресурстық құралдар

1

2

3

4

5

І.Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру, мотивация

5 мин

Оқушыларды түгелдеу

Оқушыларды шығармашылық жұмыс орнына дайындату

Құрал- жабдықтарын түгендеу


Құрал-жабдықтарын дайындау

Жұмыс орнын дайындау




Мольберт, натюрморт қойылымы

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау (өткен сабақпен байланыс)

2 мин

Өткен сабақтан сұрақтар қою

1. Қозғалыстағ адамның анатомиялық нүктелері дегеніміз не?

2. Бастың ірі жалпы формасын шектейтін жазықтықтарды көрсет?

3. Басты салу кезеңдері қандай?

Жұқа материалда адам тұлғасының суреттемесі (көмір, сангина, ⅓ парақ қағаз) тексеру


Теориялық тапсырма: «Қозғалыстағы адамның жалаңаш денесі»тақырыбы бойынша қайталау жумыстары

2.Практикалық тапсырма: Қозғалыстағы адам сұлбасының суреттемесі (көмір, сангина, ⅓ парақ қағаз) өткізу

Өткен сабақтан сұрақтарға жауап беру


5 қағаз, А4 пішінде

ІІІ. Жаңа материалды меңгерту

35 мин

Тақырыбы: Адам денесінің пропорциялық шешімін табу жолдары және қағазға дұрыс орналастыру.

Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен оқушыларды таныстыру.



КИІМДЕГІ ҚАТПАРЛАРДЫ ҚАЛАЙ САЛУ КЕРЕК

Маталар мен қатпарларды салу өте маңызды, өйткені мен қазір қатпарларды белсенді зерттеймін, - деп интернетте матчасть іздей бастады. Және қазір сурет салуды үйренген көптеген адамдар үшін пайдалы болады деп үміттенемін. Автор: Ли Хэммонд. Мәселен, бастаймыз:

Егер сіз жалаңаш адамдарды тартпасаңыз, киім сіздің жұмысыңыздың өте маңызды элементі болып табылады. Біз адамдарды барлық егжей-тегжейлі бейнелеуді үйренмес бұрын, киім салуды үйрену керек. Киім адамның келбетіне қатты әсер етеді. Мысалы, № 1 суретті қарап, аяқтың сыртқы түрі шалбардағы қатпарларға байланысты екеніне назар аударыңыз. Айқын бейнені алу үшін қанша қыртысты салу керек екенін қараңыз.

Негізгі нысандары

Киім қатпарларында фундаменталды геометриялық пішіндерді іздеу керек. Көбінесе бұл цилиндр мен конус. Осы үлгілерге жарықты Мұқият жағуды үйреніп, сіз киімдерді сыза аласыз. 5 Жарық элементтерімен цилиндр мен конусты сызыңыз. Тондық өткелдер нысанның дөңгелектілігіне әсер ететінін қараңыз.

3 сурет:

1. Мұнда мата тегіс иіледі. Бұл жұмсақ өту деп аталады (1).

2. Мұнда мата бүктелген. Бұл күрт өту деп аталады (2).

Егер біз цилиндрді орнатсақ, онда киімдегі киімнен ұқсас пішін алар еді( сурет. жоғарыдан). Жоғары тұрған беттің сол жағында қараңғы қыртысты қараңыз? Бұл нахлест екі бетті салу арқылы қалыптасады және күрт өту деп аталады.

Сіз үстіңгі беттің оң жақ шеті жарық және көзді көрдіңіз бе? Бұл жұмсақ өту деп аталады. Бұл беттің тегіс бүгілуі. Мұнда мата бүктемейді, бірақ тегіс таралады.

Суреттің үстінен күрт ауысу өте көрнекті. Сіз бұл формалар шымылдықтың немесе плиссированная юбка бөлігі болып көрінуі қалай? Мұнда конус пішінін байқаңыз. Енді сіз осы екі геометриялық форманың (конус пен цилиндр) киімнің бейнесі үшін қаншалықты маңызды екенін түсінуіңіз керек.



Қатпарлардың бес түрі

Матада көруге болатын қатпарлардың бес түрін зерттейік. Бұл қатпарлар киімнің түріне қалай әсер ететінін жеткілікті тәжірибе және түсіну жоқ, сурет айқын көрінбейді. Мен айтқандай, киім адамның сыртқы түріне әсер етеді.

№1 қатпаның түрі

Ең көп таралған қыртыс-тік. Ол мата бір нүктеден иіліп, конустық пішінге. Қараңызшы, осы сүлгі висят на крючках. Сіз олардың конустарын көресіз бе? Мұнда, сондай-ақ, көлем әсер ететін бес жарық элементтерін табыңыз.

Өз көлеңкесі мен шағылысқан жарықтың үйлесімі бұл суреттерге реализм береді. Егер матаның жолақ сүлгі сияқты үлгісі болса, бұл үлгіні бүктемелерге сәйкес орналастыру маңызды. Сонымен қатар, беттердің бүгілуінде және оларды салғанда жұмсақ және өткір өткелдерді қадағалаңыз.

№2 қатпаның түрі



Келесі суретте көрсетілген қатырма тік қатпардың төменгі жағында жиі анықталады. Ол инертті бүктеу деп аталады. Оны мата бетіне жатқанда және жоғарыдан қолдау көрсетпегенде байқауға болады. Ол "пассивна". Егер сіз оның киімінің қандай да бір заты басқа бетке қатысты болса, адамның киіміндегі инертті қатпарды таба аласыз. Инертті қатпарлаудың тамаша мысалы-үйлену көйлек шлейф.

Тік қатпарлар

№3 қатпаның түрі

Сіз есте сақтау керек үшінші қатырма-спиральды немесе сақиналы. Ол әрқашан мата цилиндрлік пішінді, мысалы, қолды, аяқты немесе торсты қамтитын жерде анықталады. Бұл өте маңызды бүктеу, өйткені ол жасырын форманың қозғалысын көрсетеді. Мысалы, қолмен қозғалғанда, көйлектің немесе свитердің матасы одан кейін "созылады". Бұл матаның созылуы және түзілетін қатпарлар сіздің суретіңізді шынайы және сенімді етеді. Егер киім осы сипатты сызықсыз салынған болса, ол тегіс көрінеді және Скуки. Қатпарлар дененің пішінін көрсетуге көмектеседі.



№4 қатпаның түрі

Төртінші қатпарлы (портьерлік) деп аталады. Ол мата екі нүктеде ілінген кезде анықталады. Мысалда екі иықтан басылған матаны қараңыз. Ол U әрпіне ұқсас пішінді құрайды.

Төмен түсетін бүктеу


№5 қатпаның түрі

Бесінші қатпарлы, біз қарастыруымыз керек-құрамдас. Оны тану қиын, себебі ол жиі басқа да қатпарлардың үйлесімінің нәтижесі болып табылады. Мысалы, суретте тік қатпарлардың сериясын көруге болады, ол сонымен бірге құрама қатпарлаудың үлгісі болып табылады. Сіз бір қатпарлықтың екіншісінің ішіне кіретінін, әсіресе мата қолына түскен кезде көрдіңіз бе?


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4
Loading...


©melimde.com 2020
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет
рсетілетін ызмет
Жалпы ережелер
ызмет стандарты
дістемелік кешені
бекіту туралы
туралы хабарландыру
біліктілік талаптары
кіміні аппараты
Конкурс туралы
жалпы біліктілік
ойылатын жалпы
мемлекеттік кімшілік
жалпы конкурс
Барлы конкурс
білім беретін
республикасы білім
ызмет регламенті
бойынша жиынты
ткізу туралы
конкурс атысушыларына
біліктілік талаптар
атысушыларына арнал
Республикасы кіметіні
идаларын бекіту
облысы кімдігіні
мемлекеттік ызмет
рсетілетін ызметтер
стандарттарын бекіту
Конкурс ткізу
мемлекеттік мекемесі
дебиеті маманды
Мектепке дейінгі
дістемелік сыныстар
дістемелік материалдар
ауданы кіміні
конкурс туралы
жалпы білім
рметті студент
облысы бойынша
білім беруді
мектепке дейінгі
мыссыз азаматтар
Мемлекеттік кірістер
Конкурс жариялайды
дарламасыны титулды
дістемелік кешен
ызметтер стандарттарын
мелетке толма
разрядты спортшы
аласы кіміні
директоры бдиев

Loading...