Құрметті студент! 2016 жылы «Гуманитарлық ғылымдар 2»



жүктеу 361.79 Kb.
Дата18.02.2017
өлшемі361.79 Kb.



Құрметті студент!
2016 жылы «Гуманитарлық ғылымдар - 2» бағытындағы мамандықтар тобының бітіруші курс студенттеріне Оқу жетістіктерін сырттай бағалау 4 пән бойынша өткізіледі.

Жауап парақшасын өз мамандығыңыздың пәндері бойынша кестеде көрсетілген орын тәртібімен толтырыңыз.




Мамандық шифры

Мамандықтардың атауы

Жауап парағының 6-9 секторларының пәндер реті

5B020600

«Дін тану»

1. Діндер тарихы

2. Діни философия

3. Діни антропология

4. Қазіргі әлемдегі дін эволюциясы


1. Сұрақ кітапшасындағы тестер келесі пәндерден тұрады:


1. Діндер тарихы

2. Діни философия

3. Діни антропология

4. Қазіргі әлемдегі дін эволюциясы




  1. Тестілеу уақыты – 180 минут.

Тестіленуші үшін тапсырма саны - 100 тест тапсырмалары.


  1. Таңдаған жауапты жауап парағындағы пәнге сәйкес сектордың тиісті дөңгелекшесін толық бояу арқылы белгілеу керек.




  1. Есептеу жұмыстары үшін сұрақ кітапшасының бос орындарын пайдалануға болады.




  1. Жауап парағында көрсетілген секторларды мұқият толтыру керек.

6. Тест аяқталғаннан кейін сұрақ кітапшасы мен жауап парағын аудитория кезекшісіне өткізу қажет.

7. - Сұрақ кітапшасын ауыстыруға;

- Сұрақ кітапшасын аудиториядан шығаруға;

- Анықтама материалдарын, калькуляторды, сөздікті, ұялы телефонды қолдануға

қатаң тиым салынады!
8. Студент тест тапсырмаларында берілген жауап нұсқаларынан болжалған дұрыс жауаптың барлығын белгілеп, толық жауап беруі керек. Толық жауапты таңдаған жағдайда студент ең жоғары 2 балл жинайды. Жіберілген қате үшін 1 балл кемітіледі. Студент дұрыс емес жауапты таңдаса немесе дұрыс жауапты таңдамаса қателік болып есептеледі.
Діндер тарихы




1. Христиан дініндегі құлшылық түрлері:

A) Апталық

B) Айлық

C) Жұмалық

D) Жылдық

E) Күндік




2. Тарихшылардың айтуынша ежелгі Қытай діндері:

A) Суннизм

B) Хабализм

C) конфуцишілдік

D) Баптизм

E) Шиизм



3. Даосизмнің негізгі қайнар көздері:

A) Трипитака

B) Ле-цзы

C) Лунь-ань

D) Дао дэ цзин

E) «Қасиетті жазба»




4. Индуизм дініндегі Құдайлар:

A) Шива


B) Карма

C) Дьяус


D) Вишну

E) Брахма




5. Ұлттық діндер:

A) Конфуцийшілдік

B) Сайентология

C) Монотеизм

D) Пантеизм

E) Ислам


F) Буддизм


6. «Будда» - сөзінің мағынаcы:

A) заңды


B) тәрбиелеу

C) көзі ашылған

D) ашылу

E) ояну



7. Қазақ халқының ертедегі наным-сенімдерін зерттеген ғалымдар:

A) Э.Б.Тайлор

B) С. Акатай

C) М.Орынбеков

D) Г.Морган

E) А.Ф.Лосев

F) К.Юнг

G) З.Фрейд




8. Қазақстан Мұсылмандар Діни Басқармасында бас мүфти болғандар:

A) Қайрат Лама Шариф

B) Наурызбай қажы

C) Рүстем Сыздықов

D) Әбсаттар қажы Дербісәлі

E) Ержан қажы Малғажыұлы




9. Ваджраянада кездесетін ұғымдар:

A) ой


B) йога

C) тепе-теңдік

D) ілім

E) сана


F) тантра


10. Буддизм дінінің діни мейрамдары:

A) Бодхи-сатва

B) Хушух

C) Винайя

D) Цзонхави

E) Сутра


F) Дзэн


11. Христиан дінінің негізгі сенім догмаларына жатады:

A) Заттардың құдыретті күшіне сенім

B) Христостың қайта тірілуіне сенім

C) Қасиетті Рухтың адамнан шығуына сенім

D) Жанның көшіп-қонуына сенім

E) Құдайлық Үштікке сенім

F) Апостолдық Шіркеуге сенім


12. Христиандықта қайта қарастырылған иудаизм идеялары:

A) қайта тірілу

B) мессианшылдық

C) хилиазм

D) танатология

E) провиденциализм

F) транцендентті


13. Христиандық ілімнің қалыптасуына еңбек сіңірген:

A) Неопифагоршылдар

B) Философтар

C) Саксондықтар

D) Антикалықтар

E) Еврейлер




14. Құранға сәйкес мұсылмандар сақтауға тиісті шектеулермен тыйымдар:

A) Тағамға сиыр етін пайдалану

B) Музыкалық аспаптардан бас тарту

C) Құмар ойындардан бас тарту

D) Адамдардың суретін салу

E) Өсімдіктердің суретін салу

F) Поэзиядан бас тарту

G) Тағамға сүтті пайдалану




15. Ислам дінінің тарихи дамуы барысында қалыптасқан негізгі бағыттар:

A) Ашариттік

B) Матуридилік

C) Шииттік

D) Ханбалиттік

E) Хариджиттік

F) Мутазалиттік

G) Сунниттік




16. Шафиғи мазғабы кең таралған жер:

A) Сауд Арабиясы

B) Судан

C) Эфиопия

D) Кувейт

E) Азербайджан




17. Бахаи діни ілімінің ерекшеліктеріне сәйкес нұсқалар:

A) Әлемнің барлығын тетандар жаратты

B) Барлық діндердің рухани негізі бір

C) Құдай біреу, адамзатты Құдай алдында бас ию және оны тану үшін жаратты

D) Қоғамда діннің қажеті жоқ

E) Политеистік діни ағым

F) Құдайдың жіберген пайғамбарларының соңғысы – Бахаулла


18. Кришна санасы қоғамы ілімінде Құдай – Кришна көрініс табатын аспекті:

A) Свами


B) Прабхупада

C) Бхагован

D) Рама

E) Брахман



F) Ашрам


19. Саентология ілімінің ашқан жаңалығы:

A) Адам тетандық күшті қайтара алмайды

B) Адамның өмірлік тәжірибесі өзінің өмірінен де асып кетеді

C) Адамның мүмкіндік потенциалы шексіз

D) Адамдар тетандары тәнмен бірге өледі

E) Адамдар рухани өмірін тазалай алмайды

F) Бұл дүниеде адам шынайы өмір сүрмейді

G) Адам – Құдайдың құлы




20. Діннің негізгі әлеуметтік функциясы:

A) дүниетанымдық

B) легитимділік

C) болжау

D) символдық

E) жүйелік

F) жобалық


21. Алғашқы діндерге қатысты ұғымдар:

A) Бірқұдайлық таным

B) Жансыз дүниенің жаны бар деп түсіндіру

C) Рәсімдердің қатаң сақталуы

D) Пайғамбарларының болуы

E) Белгілі бір затқа өзіндік күш-қуат беру

F) Дүниені жалған және мәңгілік дүние деп бөлу

G) Жануарларға ерекше киелі қасиет беру




22. Протоқазақтардың түсінігінде жамандықты алып келетін зұлым рухтар:

A) Құт


B) Желаяқ

C) Циклоп

D) Пері

E) Әруақ


F) Марту

G) Шілтен




23. Ежелгі қазақтардың космологиялық түсініктері бойынша жұлдыздар:

A) Ғаламның иесі

B) Жер бетіндегі бақытқа әсер етуші

C) Хаостың жақтаушысы

D) Әрбір адамның жанымен тұтастықта

E) Құттың мекені

F) Тәңірге қарсы күштер

G) Тұрақтылық пен тәртіптің таңбасы




24. Қазақстанда дінаралық қатынас орнатудың негізгі ұстанымдары:

A) Шетелдерде діни білім алып келген азамматтардың және миссионерлердің көп болуы

B) Қазақстанның экономикасының қарыштап дамуы

C) Азаматтардың тәуелсіз тарихи санасының қалыптасуы

D) Қазақ халқының салт-дәстүрлерінің қайта жаңғыруы

E) Мемлекет саясатының маңызды бағыты ретінде дінаралық диалогты атауға болады

F) Мемлекет конфессиялардың өз қызметтерін жүзеге асыруы үшін тең және қолайлы жағдай жасайды

G) Елдің Конституциясы мен заңдары ар-ождан бостандығы мен діни сенімді қорғауға кепіл береді




25. ҚР Президенті Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Әлемдік және дәстүрлі діндердің І Съезіндегі ұсыныстары:

A) Діндердің бірыңғай мәдени орталығын құру

B) Діни сенім бостандығын қажетсіз деп тану

C) ҚР «Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» Заңына өзгертулер енгізу

D) Зайырлылық ұстанымдардан бас тарту

E) Діни үн қатысу арқылы «алтын ортаны іздесу»

F) Діни төзімділік хартиясын әзірлеу

Діндер тарихы

ПӘНІ БОЙЫНША СЫНАҚ АЯҚТАЛДЫ



Діни философия



1. Діни дүниетаным:

A) Идеология

B) Әлем Және Адамға Көзқарас

C) Құндылықтар Мен Мұраттар Жүйесі

D) Діни Сенімге Негізделген Көзқарас

E) Діни Тәжірибе

F) Діни Таным


2. Араб философиясында білімнің шынайылыққа сәйкес келуін куәландыратын терминдер:

A) ал-’асаф «өкініш»

B) таманнин «үміт»

C) си «дұрыстық»

D) «өтініш» (мас’ала)

E) хакика «түп негізі»




3. Конфуцийдің халықтың қасіретінің себептері туралы пікірі:

A) тайпа мен отбасы культінің гүлденуі

B) адамгершілік пен борыш сезімінің жоғалуы

C) басты құдайды ұмыту

D) жалпылық ашаршылық

E) құлдық қорлану

F) жалпылық күнә

G) басты дәстүрлердi ұмыту

H) әлеуметтік тәртіптің жоқ болуы


4. Буддизмнің дереккөзі:

A) Веда философиясы

B) Тхеравадалар

C) Ежелгі грек философиясы

D) Көне өсиет

E) Шығыс елдері туралы мифтер

F) Брахманизм идеясы


5. Аристотель ілімін христиандық діни ілімге тиесілі етіп алып, оны жалғастырушы ортағасыр философы:

A) Роджер Бэкон

B) Боэций

C) Августин

D) Сигер Брабантский

E) Н.Кузанский




6. А.Августиннің еңбегі:

A) «Құдайы қаласы»

B) «Заттардың ажалсыздығы туралы»

C) «Заттардың табиғаты туралы»

D) «Күн қаласы»

E) «Хақ дін туралы»

F) «Адам санасы туралы зерттеулер»

G) «Қазақ шежіресі»




7. Томизм негізін қалаған:

A) Августин Блаженный

B) Сигер Брабантский

C) Иоанн Дунс Скот

D) Фома Аквинский

E) М.де Вульф

F) Д. Мерсье


8. Протестанттық діни бағытқа қатысы жоқ:

A) лютерандық

B) униатстылық

C) кальвинизм

D) англикандық

E) баптизм




9. Мартин Лютердің «95 тезисі» бағытталды:

A) католицизмге қарсы

B) шіркеу десятинасына қарсы

C) инквизицияға қарсы

D) қайырымдылыққа қарсы

E) индульгенцияға қарсы

F) папа қызметіне қарсы


10. Иасауи іліміндегі иман негіздеріне жатады:

A) Жындарға сену

B) Көп құдайды мойындамау

C) Көп құдайды мойындау

D) Тағдырға сену

E) Алланың бір екендігін мойындау

F) Пайғамбарларға иман келтіру


11. Батыс ориенталисттері бастау алған мұсылман пантеисттері:

A) Ибн Рушд

B) Аль-Кинди

C) Ибн Араби

D) Ысқақ баба

E) Лұқман Перенде

F) Абу Хамид аль-Газали


12. Исламдағы суннизм бағыты бойынша діни-құқықтық мазхабтар:

A) Маликиттік

B) Суфизм

C) Ишракизм

D) Ханафилік

E) Исмаилизм




13. Калам мектептері:

A) Ханафилік

B) Зороастризм

C) Матуридиттер

D) Суфизм

E) Исмаилизм

F) Ашариттер

G) Манихейлік




14. Орыс діни философиясының өкілдері:

A) Н.Лермонтов

B) А.Пушкин

C) П.Флоренский

D) В.Соловьев

E) С.Франк




15. Теогония – бұл:

A) пантеизм

B) Құдайлардың түпнегіздері туралы ілім

C) Құдайлардың пайда болуы туралы ілім

D) Құдай ұғымының этимологиясы

E) Адамның құдаймен бірігуі туралы ілім

F) атеизм

G) Діннің пайда болуы туралы ілім




16. Шәкәрімнің діни философиясының ұстанымы:

A) Ислам қағидалары

B) Құдай

C) Ислам шарттары

D) Үш анық

E) О. Контқа сауал




17. Шәкәрім ілімінің мәні:

A) Ұждар

B) Сана

C) Жүрек


D) Калб

E) Намыс-ұят

F) Парыз

G) Құдай



18. Мифология:

A) Құндылықтар мен құндылық бағдарлары

B) Бір құдайға табынушылық

C) Өсімдік немесе өлі табиғат дүниесі

D) Қоғамдық сананың формасы

E) Көпқұдайға сенушілік

F) Жан туралы ілім


19. Батыстағы неопозитивистер:

A) З. Фрейд

B) П. Куртц

C) Дж. Хаксли

D) Л. Витгенштейн

E) Б. Рассел




20. Картезианстваның негізгі бағыты болып табылады:

A) дуализм

B) сциентизм

C) номинализм

D) сенсуализм

E) янсенизм

F) реализм


21. Адасқан христиандық туралы анықтамалар:

A) Уақыттың көп бөлігін спортка бөлу

B) Христиан идеологиясы мен шығыс дінінің элементтерінің синкретикалық қоспасы

C) Аскеттік тәжірибеге негізделген

D) Буддизмді белсенді түрде қабылдайды

E) Ислам дінін қолдайды

F) Синтоизмнің элементтері біріктірілген


22. Батыстағы «Адамды сүю» ілімінің негізін қалаушы:

A) Василий Кандинский

B) Блаватская

C) Р. Штайнер

D) «Материалы эзотерической школы» кітабының авторы

E) Гете натурфилософиясының ізбасары




23. Теософияны ерекше философиялық жүйе қылып қарастыру байланысты:

A) А.Безант

B) Р.Штайнер

C) Ф.Ницше

D) П.Блаватская

E) Экхарт Толле

F) Карлос Кастанеда

G) Ли Кэрролл




24. Персонализмнің негізгі зерттеу пәні:

A) сана


B) адам

C) тағдыр

D) жан

E) ерік-жігер



F) тұлға

G) ақыл



25. Неохристиандық діни ағымының ерекшелігі:

A) Буддизмді белсенді түрде қабылдайды

B) Эсхатология мен мессиандык көзқарасты бұрмалау

C) Христиан идеологиясы мен шығыс дінінің элементтерінің синкретикалык қоспасы

D) Аскеттік тәжірибеге негізделген

E) Қауым басшысын Құдай жіберген пайғамбармен теңестіру

F) Синтоизмнің элементтері біріктірілген

G) Уақыттың көп бөлігін спортка бөлу



Діни философия

ПӘНІ БОЙЫНША СЫНАҚ АЯҚТАЛДЫ



Діни антропология



1. Антропологиядағы эволюционистік бағыт өкілдері:

A) Э. Фромм

B) Л. Г. Морган

C) Э. Гуссерль

D) О. Шпенглер

E) С. Кьеркегор

F) Дж. Мак-Леннан

G) Ж. Деррида




2. Қазіргі антропологияның негізгі методологиялық мәселелері:

A) «Адамның табиғаттағы бір бүтін, ерекше тіршілік иесі» ретінде анықталуы

B) Адамның «Экс-орталықтануы»

C) Адамның биологиялық табиғаты

D) Антропологиялық пәндерді топтамалау

E) Адамның құдайлық болмысы

F) Адамның ерекшелігі. Адамның Құдаймен қарым-қатынасы

G) «Адам - табиғат» қатынасы




3. Адамның әлемдегі орнын атеистік тұрғыда көрсеткен:

A) К. Маркс

B) Ф. Энгельс

C) И. Ньютон

D) Н. Бердяев

E) Р. Бекон

F) В. Ленин


4. Брахманизм және индуизмдегі негізгі құлшылық оъектілері:

A) Индра


B) Вишну

C) Шива

D) Варуна

E) Кришна

F) Брахма


5. Буддизм антропологиясының басты мәселесі:

A) рухани ояну

B) абсолютті сана туралы

C) о дүние туралы

D) сиқыр туралы

E) құтқарылу мәселесі




6. Апологетиканың ұлы өкілдері:

A) Порфририи

B) Климентий Александрийский

C) Боэций

D) Абеляр

E) Альберт Великий

F) Роджер Бэкон


7. Христиандық антропологияның белгілі өкілдері:

A) В.И. Ленин

B) Э. Тайлор

C) Ф. Энгельс

D) Р. Бультман

E) К. Маркс




8. Православие мен католицизмдегі ортақ сенім:

A) Қасиетті Жазбаларды (Інжілді) мойындау

B) Қасиетті үштік бірлігі

C) Әлемді собордың шешімін мойындау

D) Рим Папасының құзыретін мойындау

E) Пайғамбарлардың аваторларына сену

F) Інжілді әр ұлттың өз тілінде оқуын талап ету

G) Иисус Христосқа Құдай адам ретінде сену




9. Батыстағы патристика өкілдері:

A) Августин Блаженный

B) Григорий Богослов

C) Иероним Блаженный

D) Прокл

E) Амвросий Медиоланский

F) Иоанн Златоуст

G) Афанасий Великий




10. Христиан дінінің догматикасының (4 - 6 ғасырларда) қалыптасуында маңызды рөл атқарған діни ғұламалар:

A) Григорий Назианзин

B) Василий Кессарийский

C) Григорий Мученник

D) Николай Кузанский

E) Альберт Великий

F) Григорий Нисский


11. Жаңа діни ағымның атауы және көшбасшысы дұрыс емес жазылған нұсқа:

A) Сайентология - Рон Хаббард

B) Кришна санасы қоғамы - Шрила Прабхупада

C) Кришна санасы қоғамы - Бхатвагита

D) Жетінші күн адвентистері - Рон Хаббард

E) Бахаизм - Фархат ата




12. Исламдағы негізгі діни құқықтық мектептер саналатын мазхабтар:

A) Ханбали мазхабы

B) Сириялық мазхаб

C) Ашариттік мазхаб

D) Малики мазхабы

E) Бабуридтік мазхаб

F) Сопылар мазхабы


13. Христиан теологиясында адамның құдайдан шеттетілуінің тұлғалық және әлеуметтік аспектілерін ашып көрсеткендер:

A) Христиан реформаторлары

B) Мұсылман реформаторлары

C) Кальвин

D) Камю

E) Н.Кузанский



F) Сартр

G) Дарвин




14. Қожа Ахмет Яссауи «Диуани хикметте» Аллаға жақындай түсу үшін әрбір адамның өмір жолында өтуі керек сатылар:

A) Оғдүрміш

B) Шариғат

C) Жантолды

D) Айтолды

E) Хақиқат

F) Оғдүрміш

G) Мағрифат




15. Сопылық ілімінің басты ерекшелігі:

A) Скептицизм

B) Мистицизм

C) Фетишизм

D) Аскетизм

E) Алланы шекіз сүю




16. Абайдың адам мәселесіне қатысты поэмалары:

A) Әзім әңгімесі

B) Ескендір

C) Қазақтардағы шамандық

D) Қырғыз Хрестоматиясы

E) Татьянаның Онегинге жазған хаты

F) Даналық шарттары

G) Абай әңгімесі




17. Сопылықтағы «Инсан камиль» (Кемел адам) дәрежесінде адамның болмысы Алламен біріге алатының айтқан «вахадат уаль вуджуд» ілімінің өкілдері:

A) Ибн Араби

B) ал-Халладж

C) Абу Язид Бистами

D) Абу Ханифа

E) Ибн Таймия




18. Диалектикалық теологияның басты идеяларын қарастырған ойшылдар:

A) Маркс


B) Джотто

C) Э.Бруннер

D) Оноре да Бальзак

E) Монтень

F) Софокл


19. Абай бойынша жастар бойына дарытуға тиісті жоғары адамгершілік қасиеттер:

A) жалқаулық пен енжарлық

B) сұмдық пен сараңдық

C) тән құмарлық

D) ойын - сауық

E) туған елге деген сүйіспеншілік пен ерлік

F) еңбек сүйгіштік пен жарқын өмірге ұмтылушылық

G) табандылық пен адалдық

H) тәкәппарлық


20. П. Тейяр де Шарденнің шығармалары:

A) Исповедь

B) Ғарыштық өмір

C) Менің қайыршылығымның тарихы

D) Адамның ғарыштағы жағдайы

E) Құдіретті орта

F) Иисус Христос

G) Христиандықтың мәні




21. Католиктік антропология шеңберіндегі қазіргі заманның дәстүрлі емес антропологиялық идеялары:

A) Азаттану теологиясы

B) Еңбек теологиясы

C) Лютерандық

D) Адвентизм

E) Кальвинизм

F) Деизм


22. Қазіргі заманғы неохристиандық діни бірлестіктерге жатады:

A) «Исмаилиттер»

B) «Бахаи ілімі»

C) «Свидетели Иеговы»

D) «Монофизиттер»

E) «Салафиттер»

F) «Жетінші күн адвентистері»


23. Неотомизмге сәйкес ақиқатты танудың формалары:

A) Ғылым


B) Дін

C) Эстетика

D) Гносеология

E) Теология




24. Неміс протестантизміндегі - диалектикалық теология өкілдері:

A) Р. Бультман

B) Аристотель

C) Гегель

D) К. Барт

E) К. Юнг




25. Адам мәселесіне назар аударған француздың персонализм өкілдері:

A) Гегель

B) К. Юнг

C) Ж. Лакруа

D) К. Ясперс

E) В.Ленин



Діни антропология

ПӘНІ БОЙЫНША СЫНАҚ АЯҚТАЛДЫ



Қазіргі әлемдегі дін эволюциясы



1. Орыс діндар философтары:

A) Хомский

B) Соловьев

C) Чернышевский

D) Лосский

E) Бердяев

F) Кант


2. Дін:

A) Әлеуметтік шынайылық

B) Әлеуметтік казус

C) Жанұядағы әлеуметтік қарым-қатынас

D) Қоғамдық сананың көрінісі

E) Тарихи көзқарастар типі




3. Мифология мен діни өнерді байланыстыратын іргелі діни идеялар:

A) технократизм

B) эволюционизм

C) дарвинизм

D) креационизм

E) телеология




4. Діни құрылымды құрайды:

A) Діни сана

B) Діни ғұрыптар

C) Діни әрекет

D) Дінтанулық оқулар

E) Діни білім




5. XX ғасырдағы діни философия өкілдері:

A) Фромм


B) Маркс

C) Марсель

D) Маритен

E) Жильсон




6. Алиді және оның ұрпақтарын саяси-рухани бірлікке лайық деп санайтын бағыт:

A) Шииттер

B) Бахаилер

C) Суннитер

D) Имамиттер

E) Исна-ашариттер




7. Қазақ жеріне ислам дінінің келу тарихы:

A) XII ғасырдың басы

B) 751 жылы

C) Көк түріктер заманында

D) 896 жылы

E) VIII ғасырдың ортасы




8. Діни топ әрекеттерінің жүйелі ұйымдастырылуы:

A) Рухани көш басшының әрекетіне байланысты

B) Топтың қаржылық жағдайына байланысты

C) Ұстанушыларға әсер етудің күшеюіне байланысты

D) Мемлекеттің заңына байланысты

E) Тағдырға байланысты

F) Саяси элитаның қолдауына байланысты


9. Қожа Ахмет Иассауи мектебінен тәрбие алған атақты сопылар:

A) Сүлеймен Бақырғани Хакім ата

B) Ахмет ибн Ханбал

C) Абу Хамид аль-Газали

D) Аль-Кинди

E) Джалаль ад-дин Руми




10. Православиялық сенім бойынша адамның жаратылысындағы мақсаты:

A) Құрбандық жасау

B) Ораза ұстау

C) Жер бетінде зұлымдық жасау

D) Құдайды мадақтау

E) Құдайды тану

F) Құдайды тану арқылы рахатқа бөлену


11. Бахаи ілімінің көрнекті өкілдері:

A) Сан Мен Мун

B) Д. Смитт

C) Абдул-Баха

D) Шоги Эфенди

E) Хазірет Мирза Ғулам Ахмад

F) Шандор Ла Вей

G) Юсуф Хамадани




12. Діни тәжірбие:

A) Гипноз

B) Аян беруші түстер

C) Мистикалық елестер

D) Эмпатия

E) Болашақты болжау

F) Сағым


13. Деструктивтік культтың сипаттамасы:

A) Қоғамда дін рөлінің төмендеуіне бірден-бір әсер етуші фактор

B) Адамның физикалық-психикалық күйіне кері ықпал етеді

C) Шіркеудің бір түрі

D) Ұлттық құндылықтарды насихаттайды

E) Қоғамдағы қалыптасуын дәстүрлерді жоққа шығарады

F) Қоғам тұтастығына оң ықпал етеді

G) Ұлттық діндердің негізін құрайды




14. «Церковь объединения» неохристиандық ұйымының негізгі атаулары:

A) Даянанда

B) Далай Лама

C) Абхай Ширан Де

D) Махавира

E) Мун Ұйымы

F) Біріккен Шіркеу


15. «Белое братство» ағымының өкілдері:

A) Шандор Ла Вей

B) И. Джонсон

C) М. Робинсон

D) С. Скотт

E) Ю. Кривоногов

F) А. Стюарт

G) М. Цвигун




16. Иегова куәгерлерінің негізгі ұстанымы:

A) Үйленуге қарсы

B) Әскери қызметке қарсы

C) Көп әйел алушылық - міндет

D) Мемлекеттік мерекелерге қарсы

E) Шәй, кофе сияқты сусындарға қарсы

F) Суық суға шомылу


17. Қазақстанда мемлекет пен діни бірлестіктер арасында қарым-қатынастардың бағыттары:

A) Бейбітшілік пен келісімді қолдау, дінге әлеуметтік қызмет көрсету

B) Тек ислам дінін ғана мойындайды

C) Мемлекет діни ұйымдар ісіне араласады

D) Тәніршілдік элементтері кездесетін діндерді мойындайды

E) Христиандық діни бірлестіктер жұмысын жоққа шығарады




18. Ар-ождан бостандығы:

A) Дінді ұстану және ұстанбаудың заңдық бекітілген қағидаты

B) Атеизм тәрізді

C) Діни дүниетанымнан бас тарту

D) Жеке іс-әрекет пен оның салдарының жиынтығы

E) Конституциялық құқықтың азаматтардың дінді, атеизмді, зайырлық құндылықтарды еркін ұстануын қамтамасыз ету нормасы

F) Жеке бостандық пен барлық діндердің теңдігін жариялайтын қағида


19. «Аум Синрике» ұйымының адамзатты құтқару идеясы негізделген принцип:

A) Мәсіхтің келуіне сену

B) Әлемде бір халифат құру

C) Бостандыққа және жақсылыққа қол жеткізу

D) Адамдарды аурудан арылту

E) Түркі халықтарының басын біріктіру

F) Аллаһ жолындағы шәкірттерді дайындау


20. Үнділік діни әдет – ғұрыптар санатының бөлінісі:

A) архат


B) дуккха

C) камья


D) магга

E) ниродха

F) самудая


21. Сикхизм ілімі бойынша Құдай бойында тоғысатын нәрсе:

A) Жалғандық

B) Қорғаушы

C) Жаратушы

D) Қиратушы

E) Соғыс


F) Шайтанға сену

G) Рухқа сену




22. ХХ ғ. соңында шіркеулік консерватизм тенденциясының күшейе түсуіне байланысты Г.Моррис еңбектеріндегі тұжырым негізі:

A) Әйелге деген эксплуататорлық және қанаушылық қатынастан арылу

B) Құдайға құлшылық

C) Өмір өлі материядан дамыған жоқ

D) Өмір санадан тыс тәсілмен жаратылды

E) Отбасылық құндылықтарды жоққа шығару

F) ХХ ғ. соңында шіркеулік консерватизм тенденциясы байқалмауы

G) Адамның болмысқа қатынастағы өзін-өзі тану




23. Диалектикалық теологияның негізін қалаушы:

A) Барлығы дұрыс

B) Д. Бонхеффер

C) Швейцариялық кальвинист теолог

D) АҚШ та дүниеге келген ойшыл

E) Ресейге жер аударылған ғалым

F) К.Барт

G) 13 томдық «Шіркеу догматикасы» еңбегінің авторы




24. «Ислам экономикасы» тұжырымдамасының негізгі элементтері:

A) бағаны қалыптастыратын нарықтық механизмге өту

B) ислам банкингі

C) кірістердің мемлекеттік таратылуы (бақылануы)

D) мұсылман жалпы рыногі

E) ислам валюталық зонасы

F) валютамен биржалық операцияларға тыйым

G) жерлердің уакфтық меншікке берілуі




25. Саентологиямен тығыз байланысты:

A) Чань буддизм

B) Криминон

C) Ата жолы ұйымы

D) Дианетика

E) Кришна

F) Нарконон

G) Ламаизм



Қазіргі әлемдегі дін эволюциясы

ПӘНІ БОЙЫНША СЫНАҚ АЯҚТАЛДЫ






Достарыңызбен бөлісу:



©melimde.com 2017
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет