ЖҰмыс бағдарламасы «Хорды аранжировкалау»



жүктеу 190.07 Kb.
Дата26.04.2017
өлшемі190.07 Kb.
Рабочая программа Форма

Ф СО ПГУ 7.18.2/06



Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі


С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті
Орындаушылық өнер кафедрасы

ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
«Хорды аранжировкалау» пәні бойынша
050106 Музыкалық білім мамандығының студенттеріне арналған

Павлодар
1 Пәннің мақсаттары мен міндеттері


Хорды аранжировкалау пәні әрбір студенттің шығармашылық процессінің, оның хорлық ойлауын, музыкалық есте сақтауын, ойын және байқаштығын дамытады. Хорды аранжировкалауда синтезделген арнайы білімдердің гармониясы, музыкалық көлемнің талдауы, хортану және хор класы, дирижерлық және музыкалық тәрбиесінің әдістемесі ашылады.


Хорды аранжировкалау пәннің мақсаты:

- студенттерге бір хор орындаушылық құрамын екінші хорға ыңғайлауды үйрету.



Пәннің негізгі міндеттері:

- композитордың жазған шығармасын дұрыс орындау үшін әртүрлі тәсілдерді меңгеру;

- автор шығармасындағы жеке хор стиліне, оның тарихи дәуір құрылымына, хор шығармашылығының түпнұсқасың қарым- қатынасы ұқыпты болу керек.

Хорды аранжировкалау пәнінің мақсаты студенттерге бір орындаушылық құрамын екінші хорға ыңғыйлауды үйрету. Пәннің негізгі міндеттері- композитордың жазған шығармасын дурыс орындау үшін әртүрлі тәсілдерді меңгеру және хорды өндеу дағдысы болып табылады. Автор шығармасындағы жеке хор стиліне, оның тарихи дәуір құрылымына, хор шығармашылығының түпңұсқасының қарым-қатынасы ұқыпты болу керек.

«Өндеу» (обработка) және «ыңғайландыру» (переложение) түсініктеріне қысқаша аңықтама. «Өндеу» деп шығарманың әуенін негізге ала отырып, мысалы халық әнің белгілейміз. Автор өңдеуде өзінің гармониясын немесе полифониялық дамуын береді. Автордығ жеке шығармашылығында өндеу элементі үлкен ерешелікпен әкелінеді. «Ыңғайландыру» термині дегеніміз дайын музыкалық – хор шығармасын пайдалана, гармониялық және негізгі мазмұны саталуы. «Ыңғайландыру»

термині хор шығармасының бір хор типі мен түрінен екінші хорға өндеу кезінде қолдалынады.

«Аранжировка» дегеніміз – француз сөзінен. Қолдануға (дауыспен, хормен) беймдеу, келістеру деген мағынаны білдіреді.

Оқудың қортындысында тәлімгер білу керек:

- төрт тауысты бірыңғай типті хорды екі дауысты бірыңғай балалар хорына ыңғайлау;

- төрт дауысты аралас типті хорды екі дауысты бірыңғай балалар хорына ыңғайлау;

- төрт дауысты бірыңғай хор түрінен үш дауысты толық емес аралас толық емес хорға ыңғайлау;

-төрт дауысты аралас хорды үш дауысты бірыңғай толық емес хорға ыңғайлау;

- екі дауысты бірыңғай хордың екі дауысты аралас хорды ыңғайлау;

- үш дауысты бірыңғай хорды үшдауысты аралас хорға ыңғайлау;

- хор партитурасың ыңғайлаудағы талдаудың қүрылымы;

- вокалды- хор қүрылымын талдау;

- төрт дауысты бірыңғай әйелдер хорын төрт дауысты аралас хорға ыңғайлау;

- төрт дауысты бірыңғай ерлер хорын төрт дауысты аралас хорға ыңғайлау;

- гармониялық реттегі төрт дауысты араласхорды төрт дауысты бірынғай хорына ыңғайлау;

- сүйемелдеумен 1-дауысты вокалдық шығарманы 4-дауысты балалар хорына ыңғайлау,

-аккомпанементтіқ сүлбалардың негізгі түрлері.



Оқудың қортындысында тәлімгер игеру керек:

-авторлық хор шығармаларында әуен ырғақтық және әуендік өзгермейді;

-композитордың шығармасында гармония саталады;

- аккордтардың айналымына рүқсат беріледі;

- өтпелі және каданс квартсестаккордтарын пайдалануға, кей кезде көмекші квартсекстаккорды қолдануға болады.

- әуенді дауысты жүргізу;

- ойланып айту;

- әртурлі үйлесімділікті қолдану;

- дауыс қозғалыстары (қарама-қарсы, қиғаш, тура қозғалыстар);

-хор дауысындағы тесситура мен диапазоны

- олардың вокалдық – хор мүмкіндектерін қатаң түрде сақтау керек- авторлық хор шығармаларында

-үнтаспадан шығарманы тындау;

-шығарманың фортепианода ойналуы

- оның хорлық дыбысталуы;

- имитациялық мазмұнды шығарманы қысқаша ыңғайлау;

- композитордың түрған тарихи дәуірі, өнердегі негізгі бағыттары туралы реферат жазу.



2 Пререквизиттер:

- хор классы;

- хор дирижерлау;

- сольфеджио;

-хор әдебиетті:

-хор тану

Форма Ф СО ПМУ 7.18.2/06

Тематический план

дисциплины




3 Пән мазмұны


3.1 ПӘННІҢ ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ


Тақырыптар



Сағат саны (күндізгі оқу бөлімі СПО)

8 – семестр

Дәріс

Тәж.

Сөж

1


Хорды аранжировкалаудың мәні. Мақсаты, міндеті.

1

-

1

2


Төрт тауысты бірыңғай типті хорды екі дауысты бірыңғай балалар хорына ыңғайлау

1

1

2

3


Төрт дауысты аралас типті хорды екі дауысты бірыңғай балалар хорына ыңғайлау.

0,5

1

2

4

Төрт дауысты бірыңғай хор түрінен үш дауысты толық емес аралас толық емес хорға ыңғайлау.

-

1

2

5

Төрт дауысты аралас хорды үш дауысты бірыңғай толық емес хорға ыңғайлау.

1

1

2

6

Екі дауысты бірыңғай хордың екі дауысты аралас хорды ыңғайлау .

-

1

2

7

Үш дауысты бірыңғай хорды үшдауысты аралас хорға ыңғайлау.

1

1

2

8


Хор партитурасың ыңғайлаудағы талдаудың қүрылымы.

-

1

1

9

Вокалды- хор қүрылымын талдау.

1

1

1

10

Төрт дауысты бірыңғай әйелдер хорын төрт дауысты аралас хорға ыңғайлау.

-

0,5

1

11

Төрт дауысты бірыңғай ерлер хорын төрт дауысты аралас хорға ыңғайлау.

1

0,5

1

12

Гармониялық реттегі төрт дауысты араласхорды төрт дауысты бірынғай хорына ыңғайлау.

-

1

1

13

Төрт дауысты хор мазмұнына жалпы сипаттама.

1

1

1

14

Сүйемелдеумен 1-дауысты вокалдық шығарманы 4-дауысты балалар хорына ыңғайлау

-

1

1

15

Аккомпанементтіқ сүлбалардың негізгі түрлері

1

1,5

1,5




Барлығы:

9,0

13,5

22,5

3.3 Теориялық курстың мазмұны
Тақырып– 1 Хор аранжировкалаудың мәні. Мақсаты, міндеті.

«Аранжировка» «Өңдеудің» қысқаша мәнімен анықтамасы, оның түрленуден айырмашылығы. Хорға ыңғайлаудың негізгі принциптері. Лайықтаудың типі және тәжірибесі, тәсілдері. Теориямен тәжірибе негізінде пәнді ұйымдастыру, хорға ыңғайлаудағы гармонияның фактурасы. Музыкалық құрылымның бірлестігі. Спецификалық вокалды-хор шығармашылығы, басқада хор партияларының әдемілігі, диапазоны орындаушылығы, негізгі демалу, құрылымы, ансамблі, дикциясы мен дауыстануы. Балаларды эстетикалық тәрбиелеудегі хордың алатын орны.



Тақырып – 2 Төрт тауысты бірыңғай типті хорды екі дауысты бірыңғай балалар хорына ыңғайлау. Негізгі жұмыстың жоспары кішкентай және орта жастағы мектеп оқушыларына арналған. Диапазонның динамиканың балалар дауысының шыдамдылығының, шектеулілігінің және мүмкіндіктерін, хордың дауыс шығуының тембрлік ерекшеліктерінің ескертетін вокалды-хор жұмысының негізгі принциптері. Аралықтардың гармониялық сипатына сүйене отырып, дауыс сандарын қысқарту, бояу, дауыс қозғалту, секірістерді абайлап пайдалану.

Тақырып – 3 4- дауысты аралас типті хорды 2-дауысты біріңғай балалар хорына ыңғайлау. Хордың мазмұнындағы әуеннің рөлі. Оның мазмұндау ерекшеліктеріне (хордың жеке топтарының, солистердің, унисонның) сонымен қатар оның орындаушыларының регистрлік, тесситуралық жағдайларына байланысты әуенді, реттеп (өңдеу). Екінші дауыстың қозғалысы баяу, анық кейде ритмикалық дербес, бірінші дауыспен гармониялық үндестік тауып жатады.

2- дауыстағы арақашықтықты таңдау аккордттың әуендік жағдауйына оның функциясына тәуелді. Гармониялық, интервалика ыңғайлауда терциялар, сексталар, доминант, тобының аккордттарды үшдыбыстылықтың дауыстылығын жеткізеді. Үлкен секунда, кіші септима, тритондар, сирек терциялар, Тактаның әрітүрлі қағыстарына кварта, квинта, интервалдарды шығарманың басында, ортасында және соңында кіреді.



Тақырып – 5. 4-дауысты аралас хорды 3-дауысты бірыңғай

толық емес хорға ыңғайлау.

Хор орындаудың ең жоғарғы формасына ие болу, сүйемелдеусіз ән айту.

Хор фактурасының негізгі түрлері, аккордты салыстыру және олардың үйелесуі. Дауыстардың гармониялық және полифониялық дауыстар (элементтеррінің имитация, подголоски) бірігуімен болатын аралас фактура.

Карапайымполифонияның бір бөлімі ретінде имитацияны сақтау. Бірынғай

Хордың гомофондық-гармониялық фактурасында аккордтардың тыныс және аралас орналасуы, толық емес араласта: сопрано мен альттардың арасында дауыстардың орналасуы кең.

Үшдауыстылыққа әуен бірінші сопрано, тенор және альт бозбала партияларында орындалады. Хор партияларының диапазоны. Лайықтау

Тәсілдері – күрделі. Үшдауыстылыкта келесі хор дауыстарының құрамынан тұрады:С1-С2 А ,Т1 Т2 Б, немесе С1 А1 А2 Т1 Т2 Б2. Егер бол жоғарғы сынып жасындағы аралас хор болса, онда С А Ю (юноша- бозьалалар партиясы).

7 – тақырып. 3-дауысты бірынғай хорды 3-дауысты аралас хорды ыңғайлау.

Бірыңгай хордың тональділігі сақталады. 3-дауысты аралас үшін, бірыңғай 3-дауысты хорды ыңғайлауда ортаңғы және жоғары дауыстар екіге бөлінеді. Жоғары дауыс-сопрано мен тенормен, ортаңғы альтпен, төменгі баспен беріледі. Транспонирлеу. Ер адамдар дауысының әйел адам дауыстармен қайталану қорытындысы тығыз және әртүрлі масштабтағы хор эпизодтарына жетеді.

Үшдауыстылыққа әуен бірінші сопрано, тенор және альт бозбала партияларында орындалады. Хор партияларының диапазоны. Лайықтау

Тәсілдері – күрделі. Үшдауыстылыкта келесі хор дауыстарының құрамынан тұрады:С1-С2 А ,Т1 Т2 Б, немесе С1 А1 А2 Т1 Т2 Б2. Егер бол жоғарғы сынып жасындағы аралас хор болса, онда С А Ю (юноша- бозьалалар партиясы).

Әуенді дауысты жүргізу, ойланып айту, әртурлі үйлесімділікті

қолдану; дауыс қозғалыстары (қарама-қарсы, қиғаш, тура қозғалыстар).

Хор дауысындағы тесситура мен диапазонды және олардың вокалдық –

хор мүмкіндектерін қатаң түрде сақтау керек.

Авторлық хор шығармаларында әуен ырғақтық және әуендік өзгермейді.

9-тақырып. Вокалды-хор құрылымын талдау.

Вокалды-хор талдау:

а) хордың түрі;

Хордың түрлері- оның құрамына кіретін топтарға байланысты. Әйелдердің дауыстарынан құралған хорды- біртектес әйелдер хоры дейді.

Еркектердің дауыстарынан құралатын хорды- біртектес еркектер хоры дейді.

Балалардын дауыстарынан құралатын (ер балалармен қыз балалардын ) хорды- балалар хоры деп атайды. Еркектер мен әйелдердің (немесе балалардың) дауыстарынан құралатын хорды- аралас хор дейді.

ә) хор партияларының дипазоны;

б) хор партияларына сипаттама;

в) вокалдық қиындықтар;

г) тыныс алу мен айтылу ерекшеліктері;

ғ) дыбысталу.

Орындаушылық шеберліғі:

а) шығарманың көркемдікмақсатын ашудағы мағынасын анықтау

ә) дирижерлық техниканы олдану.

Шығарманың наты және толық орындау үшін лайықтауда түпнұсқаны талдау керек. Шығарманың жанры, стилін, жалғасын, хор дауыстарының қозғалысын, олардың қарым- қатынасын, дауыс жүргізуін, әдеби аударманың нақты бөлінуін білу.

Толық гармониялық жоспарын қүру. Хор фактурасың ерекшіліктері.

Дауыстардың дүрыс орналасуы, гармониялық заңдылықтары және вокальды-хор дамуы. Әуенді және гармониялық интервалика, диатоника мен хроматиканың арым қатынасы, консонанс және диссонанс. Хор мазмұнының партияларын қүрастыру.

Бақылаудың негізгі шарты, хор партитурасын міндетті түрде ойнау композитордың түпнұсқасын, тек содан кейін ынғайланған шығарманы орындау. Қыскаша салыстырмалы талдау.



11-такырып. 4-дауысты бірыңғай ерлер хорын 4-дауысты аралас ерлер хорына ыңғайлау.

Біркелкі 4-дауысты ер адамдар хорынын 4- дауысты араласқа ыңғайлау. Т1 партиясы С, Т2-Т, Б1- А, Б2- Б алмасады. Аралас хордың кең қолданыстағы дауыстарда. Әйел дауыстары октаваға төмен транспонирленеді, ер дауыстары октаваға жоғары трансонирленеді.

Авторлық хор шығармаларында әуен ырғақтық және әуендік өзгермейді.

Композитордың шығармасында гармония саталады, аккордтардың айналымына рүқсат беріледі, өтпелі және каданс квартсестаккордтарын пайдалануға, кей кезде көмекші квартсекстаккорды қолдануға болады.

Әуенді дауысты жүргізу, ойланып айту, әртурлі үйлесімділікті

қолдану; дауыс қозғалыстары (қарама-қарсы, қиғаш, тура қозғалыстар);

Хор дауысындағы тесситура мен диапазонды және олардың вокалдық – хор мүмкіндектерін қатаң түрде сақтау керек.

Вокал-хор шығармасындағы өзіндік ерекшелігі, әртүрлі хор партияларындағы тембірліқ бояулардың байлығы, диапазоны, ансамбль үйлесімділігі, хор жазу мазмұндағы тәсілдер, әдеби аударма басты болып келеді.



13- тақырып. 4-дауысты хор мазмұнына жалпы сипаттама

Хор шығармасын өндеудегі сайлауда жеке дара шығармашылық бөлек жол сала білу керек. Дыбыстанудың ерекшеліғі: тыныс алу ,сап, ансамбль, партияның мүмкіндігі мен мазмұндамасы.

Гармонияның анықталған ережесі: аккордтағы дауыстардың орналасуы және екіге болінуі қозғалыстың ырғакты секірістері, дыбыстанудың логикалық ерекшеліктері, унисондардың түрлері.

Шығарманың тональділігі композитордың көркемдік ойлауының ролін ашады.

Транспонирлеу.

Бөлек хор топтарының бар топтарының бар хорда дыбысталуы, әншілермен хор партияларымен салыстырып, бірте-бірте дауысты қосып

шығармашылық әртүрлі әдістерді қолдану.

Әуендету- хордың негізгі жазылуы.

Ритмикалық интонацияның жағынан әннің сөз мәтінімен байланысы.

Әуен таырып.

Дауыстылық имитация, полифония.

Қоса мәтіндеу әдістері.

Дикция.

Ауызекі мәтін ойлауының әуенмен қатынасының үндестіғінің манызы зор.Қазақстан композиторларының шығармаларындағы күй хорының жанры.



15-тақырып. Аккомпанементтіқ сұлбалардың негізгі түрлері

Әдеби мәтіннің образды-мәндік мазмұны. Егер әдеби мәтіннің мазмұндамасы бір ғана адам атынан болса (мысалы, Чайковскийдің «Мен саған ештеңе айтпаймын» романсы « Мен басында сені сүймеп едім»), онда хорды орындау нақты емес және автордың ойлауына сәйкес келмейді.

Ән сөздеріне көніл бөлу. Сөз мәтіндерін бөліп, дауыстарға сәйкестендіру. Әртүрлі жанрда жазылған шығармалар: би ән созылыңқылығы, күй, көңілді ән т.б. Ыңғайлауда әртүрлі хор сөздері пайдаланылады: ха-ли-лай, ля, тра-та-та. Бұлар негізінен биге, сапта айтылатын шығармалар.

Әрбір хор партиясындағы оның гармониялық ой мазмұндамасында, композитор түпнұсқасының мазмұны, оның қөркемдік ойы өзгертілуі мүмкін емес.Әрбір ыңғайлау- бүл жеке дара шығармашылық жұмыстың, вариант тандауда қызық ортақ шығармалар образын ашады.

Хордың әншілері музыкалық тілдің негізгі құрылуын білулері керек. Хорға арналған шығармаларды орындағанда, әдеби шығармаларды

Оқығандағыдай басты нәрсені бөліп, бір ойды екінші ойдан ажырата білу, логикалық екпінге, тағы басқаларға қөңіл аудару керек.

Көркемдік мәнерліктің бір түрі музыкалық тіл құрылысының ережесіне негізделген музыкалық фраза болады.

Музыкалық ойды білдіретін музыкалық шығарманың бір бөлігі период деп аталады. Әрбір музыкалық шығарма бір ,немесе бірнеше периодтардан құрылады.Период музыкалық сөйлем, фраза және мотивтерден тұрады.

Хорға арналған шығармалардың көпшілік жағдайда әдеби текстілері болады. Осымен байланысты музыкалық бөлімнің құрылуы әдеби текстімен сәйкестеніп келеді.


3.4 ТӘЖІРИБЕЛІК САБАҚТАРДЫҢ МАЗМҰНЫ

№п/п

Тақырыптар

Мазмұны

Бақылау түрі

1

Хорды аранжировкалаудың мәні. Мақсаты, міндеті.

Хорға ыңғайлаудың негізгі принциптері. Лайықтаудың типі және тәжірибесі, тәсілдері..

Үй жүмысы

2

Төрт тауысты бірыңғай типті хорды екі дауысты бірыңғай балалар хорына ыңғайлау

Негізгі жұмыстың жоспары кішкентай және орта жастағы мектеп оқушыларына арналған.

Тәжірибелік сабақ

3

Төрт дауысты аралас типті хорды екі дауысты бірыңғай балалар хорына ыңғайлау.

Екінші дауыстың қозғалысы баяу, анық кецде ритмикалық дербес, бірінші дауыспен гармониялық үндестік тауып жатады.

Үй жүмысы

4


Төрт дауысты аралас хорды үш дауысты бірыңғай толық емес хорға ыңғайлау.

. Хор партияларының диапазоны. Лайықтау

Тәсілдері – күрделі. Үшдауыстылыкта келесі хор дауыстарының құрамынан тұрады:С1-С2 А ,Т1 Т2 Б, немесе С1 А1 А2 Т1 Т2 Б2. Е



Бақылау жүмысы


5

Екі дауысты бірыңғай хордың екі дауысты аралас хорды ыңғайлау .

Дауыстың екіғе бөлінуі.Бірінші дауыстың партиясы Сопраноға және Тенорға немесе бозбалаға ауысады, екінші партиясы –Альтқа, Басқа ауысады.

Үй жүмысы

6

Хор партитурасың ыңғайлаудағы талдаудың қүрылымы.

Жалпы талдау. Шығармашылығына толық анықтама. Мызыка теориялық талдау.

Тәжірибелік сабақ

7

Төрт дауысты бірыңғай әйелдер хорын төрт дауысты аралас хорға ыңғайлау.

Әйел хорын фактуралық ыңғайлауда кіші терция мен таза квинтаға төмен транспонирлеу сақталады:С,С2-А1,А1-Т,А2-Б-ға ауысады.

Тәжірибелік сабақ

8

Гармониялық реттегі төрт дауысты араласхорды төрт дауысты бірынғай хорына ыңғайлау.

Гармониялық аккордтың толық дыбысталу түрі өзгермейді. Жалпы орналаскан аоалас хор тығыс және бірынғай араласқа өзгереді.

Бақылау жүмысы

9

Сүйемелдеумен 1-дауысты вокалдық шығарманы 4-дауысты балалар хорына ыңғайлау

Сүйемелдеумен айтылатын әндерге қосымша дыбыстардың ішінде анықтап бөлек сатыда іздейді.

Тәжірибелік сабақ

10

Аккомпанементтіқ сүлбалардың негізгі түрлері

Әрбір музыкалық шығарма бір ,немесе бірнеше периодтардан құрылады.Период музыкалық сөйлем, фраза және мотивтерден тұрады.

Тәжірибелік сабақ

3.5 СӨЖ мазмұны (күндізгі оқу бөлімі ОСО)




СӨЖ түрі

Тақырып атауы

Бақылау түрі

Сағаттар саны

1

Тәжірибеліқ сабақтарға қатысумен

дайындығы



Нотная тетрадь, нотные примеры

Сабаққа катысуы

12,0

2

Дәріс сабатарға

дайындығы



Жүмыс дәптері

Сабаққа катысуы

8,0

3

Подготовка к контрольным мероприятиям (рубежный контроль, коллоквиум, контрольная работа)

Нотная тетрадь, нотные примеры

РК 1, РК 2,


10,0

Барлығы

30,0



Студенттіқ өзіндік жұмысы

1 Берілген шығарманы ыңғайлау үшін ойналған партитура мен әннің дауыстары. Әдебиетт : (2)125-215 стр.

2 Балалар хорына жазылған шағын хор шығармасына жазбаша түсініктеме жасау. Әдебиетт: (1) 65-125стр.

3 Шығарманың жазылған дәуіріне жалпы мінездеме Әдебиетт : (2) 27-56 .

4 А cappella аралас хорға арналған жалпы талдау.Әдебиетт (3) 16-45

5 1-дауысты ән сүйемелдеуін 3-дауысты толық емесжоғары сыныптағы оқушылардың аралас хорына өзбетінше ыңғайлау. Әдебиетт: (2)78-95 .

6 Имитациялық мазмұнды шығарманы қысқаша ыңғайлау (4-дауысты аралас хорды 4-дауысты бірыңғай әйелдер және балалар хорына) Әдебиетт:(3) 45-88

7 Композитордың түрған тарихи дәуірі, өнердеғі негізгі бағыттары түралы реферат жазу.Әдебиетт: 89-125

.

Выписка из рабочего Форма



учебного плана Ф СО ПГУ 7.18.1/10

специальности




4. 050106 «Музыкалық білім» мамандығы

бойынша оқу жоспарынан көшірмесі

Хорды аранжировкалау

Оқу түрі


Бақылау турі

Сағаттар саны



емтихан

сынақ

Жалпы

жалпы

ауд.

СӨЖ

7 - семестр

8 - семестр

Дәріс

ТӘЖ.

СӨЖ

Дәріс

ТӘЖ.

СӨЖ

Күндізгі орта біліммен ОСО МО

7

-

45

15,0

30,0

7,5

7,5

30,0

-

-

-



Үсынылатын әдебиеттер:

  1. Лицвенко И. Практическое руководство по хоровой аранжировке. М., Музыка. 1965ж.

  2. Ивакин М. Хоровая аранжировка. Учебное пособие. М., Музыка. 1980 ж

  3. Ленский А. Искусство хоровой аранжировки. М., Музыка 1980ж.

  4. Краснощеков В. Вопросы хороведения. М., 1969ж.

  5. Медынь Я. Методика преподавания дирижерско-хоровых дисциплин, раздел: Аранжирование хоровых произведений (стр.72-100) Учебное пособие. М., Музыка1978г.

  6. Березин А. Переложение музыкальных произведений для детского хора. М., Просвещение 1965г.

7. Назаров А. Хоровая аранжировка. Учебное пособие. Казань.1974г

8. Егоров. А. Основы хорового письма. Л., Искусство 1939г

9. Чумак М. Переложение музыкальных произведений на детские и юношеские хоры. Краткое методическое пособие. А.,1978г.

10. Бурунчи Л.,Сагирова.А. Цели изадачи курса хоровой аранжировки на музыкально-педагогическом факультете педагогических институтов и университетов. Методическое пособие. А.,2000г.

11. Жакеева Б.Хор үйермесімен жұмыс. А., Өнер. 1988ж.

Қосымша әдебиет:

12. Кабалевский Д.Б. Хрестоматия для 1-7 классов. Просвещение., М., 1978г.

13. Полтавцев И.,Светозарова С. Хрестоматия по чтению хоровых партитур.М., 1963г.

14. Булучевский Ю.,Фомин В Старинная музыка.Словарь-справочник.

Л., Музыка. 1974г.

15. Кадцин Л. Музыкальное искусство и творчество слушателя. М.,

Высшая школа 1990г.



16. Саки К. Гармония. А., Дайк-пресс. 1977г.

Достарыңызбен бөлісу:


©melimde.com 2017
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет